Hur sätter jag fast lösögonfransar?

emmmm om Vill ni se Stjärnos på is filmen?:
Hej fina du! Har du gjort ett inlägg STEG-FÖR-STEG om hur man fäster lösögonfransar?
Om inte så skulle det va snällt om du kunde göra ett sådant. Behöver ha lösögonfransar på nyår men lyckas aldrig lägga på dem :P

SVAR:
Hejhej! Nej, jag har ju tyvärr inte hunnit göra det än. Har tänkt på det rätt många gånger men det har som aldrig blivit av (Lite komiskt eftersom jag har lösfransar varje dag!). Har funderar lite på om jag ska visa hur jag gör via kort eller via video. Jag lär även behöva någon som hjälper mig med att hålla kameran skulle jag tro, annars blir det slite svårt. Men jag ska försöka fixa det åt er, inom en snar framtid! :)

Men jag vill så klart hjälper er på traven ni som har tänkt att kämpa med att få fast dom nu till nyår. Så jag har letat fram Linda Hallbergs klipp på youtube där hon berättar och visar hur hon sätter fast dom. Lycka till mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0