ISkalla fötter!

Jag dööööör! Har aldrig och nu menar jag verkligen aldrig frysit så mycket om mina fötter som jag gjort/gör ikväll. Parkeringsvakt i 3 trimmar i converse är ingenting jag rekomenderar till någon. Tappade känseln efter 30 minuter och tillslut så kände jag dom inte ens. Kunde knappt gå sen när vi äntligen fick fara hem. Carro och Maja tyckte jag gick som en kärring eller som  omjag skitit på mig. Alltså helt sinnes, sitter nu med dubbla tjocksockar och med fossingarna under täcket och hoppas på att kunna få upp värmen snart igen!


Kommentarer
Postat av: emma

sv. fyfan för kalla fötter! jag har med fryst sååå jävla mycket så jag knappt kunde gå. det var när jag fotade balen förra sommaren. det spöregnade, var iskallt och jag var dum och hade leggings och converse. skorna och klädernavar genomblöta och det var hemskt ^^ jag kunde inte ens få upp mitt paraply för jag frös så mycket om händerna.. usch usch

2011-12-08 @ 21:15:19
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: jeffä

hejsan.

haft en bra dag :D ?

2011-12-08 @ 22:00:34
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0