Om min hy

Anna om Dubbel jobb!:
Gud vad fn hy du har. Tips mot finnar ock märken?
Vad använder du för produkter, hudkräm, foundation osv?
Hoppas verkligen att du kan svara.
ha det så bra :)

Svar:
Nämen, tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir! Grejen är den att jag har verkligen inga produkter för mitt ansikte förut mitt smink. Väldigt dåligt, måste ta och skaffa mig faktiskt någon bra ansiktskräm. 
I sminkväg just nu så använder jag mig av Make up stores Cover all mix (stor favorit!), pressat puder från Isadora samt rouge och solpuder från H&M. Thats it! Det är allt, annars tvättar jag ansiktet varje kväll med rengöring. Tvätta absolut INTE ansiktet med tvål, det torkar ut huden! :)

Kommentarer
Postat av: Bettan

om man provat verkligen alla antiacne-krämer som finns och inget funkar så kan jag varmt rekommendera www.vitaminb5.se

verkar kanske som något hokus pokus men det funkar och eftersom det bara är vitaminer så finns heller inga biverkningar!!



och prata med en hudterapeut om vilken kräm som passar just edin egen hy, kicki på wilma här i umeå är bäst! :)

2011-12-06 @ 10:33:30
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/
Postat av: Jempa

Du som verkar ha full koll och använder MUS Cover all mix, kan inte du göra någon mer detaljerad beskrivning på hur du använder den från grunden? Amatör här som skulle behöva tips på hur man gör :(

2011-12-06 @ 14:42:23
Postat av: hej

går inte du i skolan? hehe, undrar bara eftersom att du verkar jobba så sjuuukt mycket! ^^

ha det bra!

2011-12-08 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0