Brodering

Haha, jag glömde ju och fota mitt lilla arbete förra veckan och tror ni att jag kom ihåg att göra det idag? Näe, inte en chans. Så jävla glömsk jag är! Har faktiskt varit rikitgt kass på fota under hela dagen, var världigt få bilder som överfördes från kameran om man jämnför hur det var innan jul då jag kunde ladda över ca 150 bilder från en skoldag. Aja, vi fortsätter och håller på att brodera på våran lilla tygväska på Klädstylingslektionen och det rullade på bra. Har bara ett stort frågetecken, hur Rawaa kunde komma ikapp mig, helt omöjligt! Förstår fortfarande inte, antignen är jag super jävla seg eller är hon super jävla snabb. Måste vara alternativ 2! :)





Idag stod Seinab för fikat och hade med sig chokladmuffins med grädde och strössel

Så fick man pimpa sina två muffins själv! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0