Dagen i stora drag

Halloj! Har ni saknat mig idag? Tidinställde iaf nått inlägg sådär så ni inte skulle bli helt utan mig, haha! Kom precis hem efter en kort skoldag och en lång och mysig dag med Emmi. Det var riktigt längesen sist, över ett år skulle jag tro. Riktigt mysigt var det, blev en liten promenad med hunden, sen snack och så mariokart på wii. Underbart roligt! Självklart så slutade vi kvällen på Balder med tacos, man kan ju inte brya traditionen! ;) Bilder och sånt orkar jag inte lägga in ikväll så det får dyka upp imorgon. Jag hade faktiskt tänkt att vara så tråkig nu och bara lägga mig och sova, det behöver jag. Behöver även få lite blod till mina lår, så satans kallt ute. Vad hände med våren som kom med plusgrader? Dog den eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0