Kategorier för smink

Anonym om Rost:
kan du inte göra en egen kategori för sminkningar och så?:D
hur många läsare har du?

Svar:
Jag har faktiskt redan fixat två kategorier för sminkningar. Har då en kategori där jag jag lägger upp alla mina sminkningar som jag gör och så påhittig som jag är så har jag döpt den till "sminkningar". Sen har jag även ordnat en kategori för de sminkningar som jag visar steg för steg hur jag gör och där var jag lika påhittig och döpte den till "steg för steg". Så om ni kikar in under fliket Kategorier så hittar ni dem.

Jag har inte så många läser men jag är sjukt nöjd och stolt över dem jag har och det är i snitt ca 130 läsare om dagen. Säger som alla andra bloggare, jag har dem allra bästa läsarna (och det menar jag!). Dock är ni lite halv kassa på kommentera men det är en annan femma! ;)

Kommentarer
Postat av: eliin

du kan faktiskt inte klaga på mig;)

2011-02-07 @ 20:47:49
Postat av: Anonym

älskar din bloggggis:D

2011-02-08 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0