MC Donaldscupen

Min tanke var att jag liksom skulle typ fota sönder den här helgen. Tror ni jag gjorde det? Näe, självklart inte. Det blir ju aldrig som man har tänkt men jag fick iaf ihop lite bilder. Bättre än inga alls! :) Haha, jag och Carro hade lite problem med våran luftmadrass då vi totalt glömde bort att locket var borta till den men vi kom på lite olika lösningar som ni får se här nedan. Dock var ju luften inte kvar hela natten men det är en annan femma!


I väntan på bussen

Carro och Alex

Chilling in the bus!

Blev lite Tjenare kungen i bussen

Sen stannade vi på Scandic dock inte för att checka in utan för att käka lite middag

Lina busade lite i bussen på vägen till matchen, (YES, i år slapp vi gå mellan skolan och arenan!)

Här har vi våran madrass lösning, med lite tejp funkar allt!

Men för att inte vakna upp på golvet så säkrade vi med att lägga lite madrasser från soffan under

Här har vi lösningen nr 1 som vi gjorde på Alicias madrass, här har vi en socke, plastpåse och tejp som redskap!

Super pigga brudar vid frukosten


Brudarna på läktarn

Såhär glada blev dem när jag tog fram kameran

Carro och Linnea


Brallan drog en snygg pose

Elin myste lite för sig själv! ;)


Kommentarer
Postat av: clara

matfors if tror ja :)

2011-02-13 @ 18:59:30
URL: http://clarajonssson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fin blogg :)

2011-02-13 @ 21:43:46
URL: http://nathafsr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0