Mitt 2010 - Augusti

Haha, åh jag suger med den här resumén. Det har fan tagit mig snart två månader och jag har bara kommit till Augusti. Dock har jag inte alla bilder från Augusti då min skoldator vad död tills jag kom hem från första svängen i turkiet. Då jag pallarade mig till skolan och fick den lagad. Mammas dator där jag har bilderna på är typ paj så ni missar 11 dagar, men det är nog inte hela världen. Låt mig presentera, Augusti!


Satte mig på planet mot Turkiet

Bettan skrämde mig, trodde att min väska hade gått sönder!

Chillade lite i poolen

Mitt fina sällskap - Pappa, Anna, Farmor och Farfar

Sex on the beach, mumma!

Den trevliga personalen på restaurangen vi hänge på alla kvällar utom 1

Kom hem till Sverige

Målade naglarna

Blev bjuden på tacos av fröken Hilli

Mitt cykeldäck sprängde världens atombomb mitt på stan, skäms fan fortfarande!

Hjälpte mamma på loppis och hade "tur" med vädret, eller hur vare?

Bakade lite

Växlande till mig lite mera lira

Började skolan där jag hann gå 1 dag

Innan jag bar mig tillbaka till Turkiet med mammsen efter ha varit hemma en vecka

Mamma på flyget

Kom till det snyggaste hotellrummet jag någonsin sett!

Sliten men nanting så taggad brud!

3 rätters varje kväll var inte helt fel


Mamma var rolig och fotade mig på toan...

Mamma och jag

Låg på strande och stekte på

Sista kvällen

Kändes rätt bra att lämna landet när det regnade

 Landade sen i lilla Umeå!


Kommentarer
Postat av: eliin

mera tacokvällar hemma hos mig måste det bli:) och du är så jävla fin jossan, alla bilder!! SJUKT SNYGG BÄSTA KOMPIS JAG HAR:*

btw, tror jag måste låna din snygga lila/svarta benchtröja snart..dreggel:]

2011-02-22 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0