Mitt 2010 - Juli #1


Var och fikade på Elin mammas jobb

Käkade middag med dessa godingar

Bossan, Sandra och Elin

Hjärngänget

Några hårdningar som tog ett kvällsdopp i älven

Drog till Elin stuga

Där hittade jag en rumpnisse och en tomtenisse

Vi gick en promenad för att se en komage, vilket inte var speciellt fräscht!

Mys kväll vid brasan

Vi drog och fiskade och Elin var hela tiden rädd att jag skulle kasta kroken på henne bara för jag berättade om en incident som råkade hända för många år sedan! ;)

Åkte till stugan

och hjälpte morfar med att göra rabarbersaft

och att äta upp rabarberna! ;)

Åkte och handlade på stor ica

Tog en tur med Moffes båt

Kaptenen själv! ;)

Tog en cykeltur med mammsen

Vi fiskade och fick upp hela 3 fiskar

Messy var med i tidningen

Fick en ny mobil av pappa och Anna då min andra dog

Myste på kajen med Carro

Fick en försenad födelsedagspresent av Jonte, bättre sen än aldrig ;)

Var i kroksjö och fikade

Hade myskväll på bron, eller dem hade! ;)

Dem skickade ett team apor till Emilies dator!

Åkte till Emilies stuga där vi spelade lite kubb

och lite plockepinn

och så lite wii

Vi cycklade och badade

Myste i solen

"My heart will always go on..."

HAHAHA, Malin ramlade!

Girls! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan vad härligt Svenskt :D

2011-02-09 @ 16:09:19
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0