Mitt 2010 - Juli #2


Hade picknick i parken med Sandra, Ollan, JT och Carro

Grillade hemma hos Sandra

Fick till en extremt charmig bild

Åkte tillbaka till stugan

och såg på moffes teater

Hade avskedsmiddag för Marcus med mammas sida

Åkte buss till Skellefteå för att träffa Emma

Köpte världens längsta glass för världens lägsta pris!

Viktoria och Emma

Emmsan och jag

Vi drog på trästocks

och kollade på in inte min typ av musik ;)

Fick världens goaste väckning

Hade avskedsmiddag för Marcus med pappas sida

Myste med Loke

Vinkade av Marcus på flygplatsen innan han begav sig till Österrike

Jobbade på mitt lilla extra knäcke

Var hundvakt i några dygn

och städade....

som tack fick jag parfymer!

Jonte kom in på mitt rum efter en springtur och jag undrade om det hade börjat regna, men när jag kollade ut så sken solen för fulla muggar. Det var alltså inte vatten! ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad jag plötsligt längtar till sommaren.. inte ok

2011-02-10 @ 07:37:59
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0