Mitt 2010 - Juni



Hade hårvård på skolan då Amanda gjorde slingor på mig

Kajsa och Malin


Laget för jaget, gjorde historia i korpen! ;)

Var ute på promenad med världens finaste hund


Prom

Marcus på balen

Ett stiligt foto på far och dotter

Förde en matdagbok i 3 dagar

bakade mina go muffins

Mitt utlänska jag ;)


Myste med kissen ute i solen


Blev klar med mina barnkläder på slöjden och slutade på ett MVG!

Fixade namn på alla tröjor åt barnen på fotbollsskolan

Låg och myste i gräset med Emilie och hennes katter och fick en tattuering på köpet eller rättare sagt två st! ;)

Sen kom den lättroade Josefine fram ;)

Slingade Annas hår

Skolavslutningen


Marcus "Messy" tog studenten

och Anna fyllde år

Elin och Peter hade flyt och vann på tivolit

Låg och solade
 
Gick ut på promenad med dogsen


Sommarjobbade

Var på bio med brallan, Sandra och Carro och såg SATC 2

Sliten krigare efter en dag på sommarjobbet

Brände hårbotten, av erfarenhet så funkar inte aftersun i hårbotten så ni behöver inte prova! ;)

Cyklade till Ersboda med dessa godingar och såg på innebandy

Hade en traditionell våffeldag med Sanda och Elin

men allting gick fel? testade allt möjligt men tillslut kom vi på, vi hade glömt äggen..

Färgade mammas fransar och bryn


Bill&Bull

Gick upp tidigare för en powerwalk

Slingorna blektes

Fick ett skönt skavsår

Solade lite till!

Brännan började komma, sakta men säkert

Midsommar kom

Malin och jag

Malin, Emilie och Carro

6 tjejer hade lite problem med grillen ;)

Vi kan! ;)

Det som vi alla kommer ihåg! ;)

På vägen hem så var det en regnbåge och Carro poserade stolt! ;)

Kajsa fyllde 17!

Käkade på restaurang med släkten

Min mobil började ge upp..

Hade en stekig sockbränna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0