Moving on

Glömde säga att igår så var jag på min andra husvisning för denna vecka (var på en i måndags med). Vi har legat lite lågt på den fronten nu när det inte funnits något som har fallit oss i smaken men nu har vi två godingar på intresselistan. Iaf jag. Dock så har jag inga förväntningar nu eftersom det har gått åt pipan dem tidigare gångerna. Vi får helt enkelt se hur det blir, kommer inte ta något för givet om jag säger så. Mäklaren var då den SNYGGASTE på länge. Gud, jag dog ju fan när jag såg honom. Skulle lätt bara kunna gå på hans husvisningar bara för att få kolla på han och dreggla lite. Eller lite? Skulle nog bli en hel del, skulle typ forsa! Drömma får man... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni flytta?:)

2011-02-17 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0