Ögonbrynspenna

Åh, idag fick jag en ögonbrynspenna av Malin och jag är SÅ glad! Tack så hemskt mycket! Det var lite små komiskt faktiskt för vi stod inne på makeup store och då kom jag in på ögonbryn och sa att jag behövde köpa en men då har man ju självklart inga pengar och då sken Malin upp som en sol och sa att hon hade en ögonbrynspenna från H&M som hon inte använde. Så idag tog hon med sig den till skolan! Tack Mallanbrallan! Förövrigt så är mina bryn buskigare än någonsin, gaaaah! Vettefan om jag pallar låta dem växa ut, man ser ju ut som ett troll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Om jag har förstått det rätt så gillar du att tävla :)?

Vill du ha ett skinande vitt leende till våren? - I believe you...

Tävla och vinn tandlekning hos mig!



Lycka till // Lindshe <3

2011-02-26 @ 07:59:40
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0