OH, NO... :(

Mamma ringde nyss om ett samtal som jag har gått och gruvat mig över ska komma dem senaste veckorna. Tandläkarn ringde mamma för ett tag sedan och det ser nog inte så ljust ut för min del, det kommer bli tandställning. Åh, jag dör! Jag blir helt seriöst deprimerad, vet att det kommer bli fint sen när det är klart men under tiden? Det kommer ju ta flera jävla år, kul! Jag kommer fan sluta äta! Fan åh, världens slag mot hjärtat och en stor klump i magen. Nu tänker ni säker, "men varför gör du det då om du inte vill" men det är för att jag vill inte ha min glugg när jag är vuxen och om det nu är enda sättet att lösa det på så har jag ju inget val.
Fan vilken fin 18års present folktandvården, den kunde inte bli bättre...



Kommentarer
Postat av: alex

jag tycker de är fint med tandställning :]

2011-02-18 @ 19:13:02
Postat av: linnea

you go girl!

2011-02-19 @ 01:13:21
URL: http://mmlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0