Rumpvärk

Idag tog jag mig i kragen och använde mina fina träningsskor (mina är dock rätt fula utseendemässig, haha!). Fick ett par Reebok Easytone av mina kära bröder i julklapp som är utformad för att ge en bättre rumpa och ben för varje steg. Jag har då använt skorna hela dagen och fan vad jag känner av det i mina ben och rumpan. Underbart, ska använda dem här flitigt nu. Skitsamma om dem ser fula ut om man får en snygg rumpa för det! ;) Jag som knappt trodde att skorna fungera, men där fick jag! Nu blir det lite Andra Avenyn och sen blir lägg dags.



Kommentarer
Postat av: JULIA!

Riktigt fin blogg! o kul att läsa :D

följa varandra på bloglovin?

2011-02-20 @ 23:10:42
URL: http://juliarihu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0