Take me to another planet

Mellanlandade en stund på stan idag efter skolan. Strosade omkring för att få tiden att gå innan jag skulle iväg igen, följde även med Malin och lämnade tillbaka en skjorta. Annars blev jag väl mest förbannad över att jag inte har ett bankkort med några miljoner på så jag bara kan shoppa precis allt som jag vill ha, finns så mycket så jag blir gråtfärdig. Det är fan inte rättvist! Gick även in på Resia och raffade åt mig några kataloger som jag nu ska lägga mig och bläddra igenom. Vill åka nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckans bloggvinnare är utsedd. Gå in och kolla om det blev du! Nästa tävling kommer upp på söndag håll utkik! :)

2011-02-17 @ 07:16:03
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0