Varför ser inte mina bryn ut såhär?

ÅH, jag blev alldeles tok förälskad i mina 40-tals ögonbryn som Emma gjorde på mig i tisdags. Det är precis såhär jag vill ha mina bryn. Känns som dem aldrig kommer bli såhär hur jag än spara men jag ska nu göra ett tappert försök. Min bryn kommer nu säker se ut som världens jävla orensade buskar under en tid framöver men dem är alldeles för samla och fula nu. Hatar dem, jag vill ha dem såhär! WHY GOD?


Vill att mina ögonbryn ska se ut såhär, kan gärna ta ögonfransarna med!


Kommentarer
Postat av: vickis

håller med! dom var riktigt snygga!

2011-02-17 @ 14:58:32
Postat av: isa

josefiiiine! vad är det där för lösögonfransar?

2011-02-18 @ 23:30:08
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0