Waynes

Kvällen har jag spenderat på Waynes tillsammans med Elin, Sandra och min gamla vän Frida som jag inte har träffat på flera år typ! Verkligen super kul att ses igen, måste börja styra upp det där fröken fräken. Tanken var att jag inte skulle fika eftersom jag är pankare än pankast (ovanligt?) men gull Fridan bjöd mig. TACK FÖR FIKAT SÖTNOS! Vi hade det super mysigt och satt och pratade om allt mellan himel och jord. Varför gör man inte sånt här oftare?!


Mitt goa fika, dock var kakan lite torr men det får man typ räkna med på café?

Sandra och Elin

Frida, som nu även har kommit på det rätta laget när hon färgade brunt för ett tag sen. Blev sjukt snyggt!


Kommentarer
Postat av: frida

Men du ingen fara gumms! och TACK för en underbar kväll. see you next week

2011-02-16 @ 23:00:56
URL: http://frridas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0