Work it out!

Halloj, nu är jag hemma efter lite jobb på ishallen. Det gick mot min förväntan helt okej, det rullade på rätt så bra. Vi har nämligen börjat sälja sånna där varma snacks i bland annat mina två kiosker samt hamburgare i en av mina. Så det är lite nytt som föräldrarna ska lära sig men det gick faktiskt bara bra. Inge strul alls förrutom med vår gamla goa popcornmaskin som lever sitt egna liv. Idag ville den helt enkelt inte "spruta" upp någon olja, så vi fick helt enkelt ösa med en kopp. En gammal klassiker. Fyfan, vad det är äckligt. Kom ju lite olja på golvet så man gled runt på golvet. Fräscht, kan säga att städningen var inte den roligaste men nu är jag hemma och väntar på käk. Ska lägga in lite bilder från igår sen med! :)
 


En bild från i Onsdags då jag väntade in brudarna för lite mys fika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0