Mitt 2010 - Januari

Så nu kommer hela mitt 2010 i bilder. Det kommer några bilder som jag inte ha publicears tidigare, annars känner man nog kanske igen det mesta för er som hängt med länge! Som jag sa blev det en hel del bilder så det kommer troligast komma ut en månad i taget. :) 




Myste en del men kissen

Var ute i kylan

Mitt nyårslöfte hade börjat och det här var mitt nya "godis"

Åkte ner på stan med mamma

Käkade från Subway



Gjorde några coola lockar

Det blev mega krulligt

Jag och Carro letade efter pizzabud

Min säng gick sönder


Hittade mina mjölktänder


Var på stan och på strömpilen och shoppade med Anna

Fick in en flaska i munnen

Var ute med hundarna

Jobbade

Käkade våfflor hemma hos Anna och övernattade

Färgade mammas fransar och bryn

Skolan drog igång igen

Blev mycket bus och skratt

Seriösa på jobbet


Hade vår sista hårstylingslektion för åk.1

Mamma tjatade om hjälp


Hade spamanikyr på skolan

Myste lite till med kissen

Råkade ha sönder en stol på skolan


Var ute med Nikita

Hade röda läppar på sminket

Var på studiobesök på Gammlia



Åkte skoter och såg ut som ett monster när vi kom tillbaka

Min minnesbok blev klar

Mamma hade ljusparty

Ansiktsmassage på skolan

Shoppade ett lass från H&M


Var på bio med Anna och såg Snabba Cash och fick åka hem med taxi i snöstorm.
(Notera att vi knappt höll på ta oss hem)

Hade killsminkning på skolan där min bror Jonathan ställde upp

Före / Efter


Designprogrammet hade modevisning


Hade myskväll med Sandra


Var och fikade med Carro, Elin och Lina


Kollade lite på brorsans cup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0