Äntligen, ska jag få bli snygg i håret!

På tisdag ska jag  Ä N T L I G E N  få bli snygg i håret. Då ska vi nämligen byta tjänster med frisörerna (och på torsdag), så dem fixar vårat hår och så får dem valfri behandling av oss stylister. Mitt hår behöver verkligen klippas, det är rätt slitet nu (inte så konstigt med tanke på när jag klippte mig sist!) men vill ändå inte klippa det för mycket, hihi! (A) Älskar längden som jag har nu men det är klart det ska klippas, det är ju hår så det växer ju ut igen! Kommer även köra på lite slingor som jag gjorde sist, kommer nog bli awesome!


Håret efter någon vecka efter jag slingade det förra gången vi bytte tjänster!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tycker du om mitt senaste inlägg? :)



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips! Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! =)

2011-01-12 @ 20:23:57
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Eliin

Vilken färg på slingorna ska du gööra? jag tycker att du ska ha ditt bruna hår juu:D

2011-01-13 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0