Byte av tjänster #2

Idag var då den andra och sista dagen av våra utbytesdagar med frisör. Idag var det då min grupps tur att ge frisör tjejerna behandlingar. Jag gjorde då en helkroppsmassage, frans- och brynfärgning samt en ansiktsbehandling på fina Moa. Får verkligen hoppas att du blev nöjd och tyckte om massagen! Innan jag drog hem för dagen så sprang jag in i frisörsalongen en snabbis för att kolla hur hälften av klassen så ut i håret då det var deras tur att få fixa sig! ;)


Sabina gör ljusare och mörkare slingor

Fanny färgade utväxten

Felicia färgade svart

Emma färgade hår och gjorde slingor


Kajsa var modig och klippte bort en toffs ;)

Sidecut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0