Byte av tjänster

Här kommer det en bildbom från idag. Vi har delat upp det så att det är hälften från våran och hälften från frisör, så idag fick hälften från våran klass fixa sig hos frisör och halva klassen från frisör fick behandlingar. Så på torsdag byter vi, att vi som fick idag ska göra på frisör och så tvärt om! ;) Förstod någon av det jag skrev? För det gjorde fasen inte jag själv!


Malin B skulle färga det lite mörkare

Emilie gjorde en inpackning

Nellie skulle avfärga

Här färgar Malin min färg till mina slingor

Maja ska få slingor av Johanna

In action!

Maja och Johanna

Cassandra och Rawaa

Alexandra färgar håret på Seinab

Linnea avfärgar Nellies hår

Fick fina guldiga små paket i håret! ;)

Nellies hår innan jag for hem! ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag har kommit till final i en fototävling, och det är en tävling jag verkligen vill vinna så jag skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig, jag är bidrag nummer 2 och om jag vinner så tänker jag länka alla som röstat på mig i min blogg så du har inget att förlora på det! hoppas du vill rösta på mig, kram!



här är tävlingen:

http://joonnas.beldo.se/entry/7322#comment

2011-01-18 @ 20:11:13
URL: http://enballerina.beldo.se
Postat av: Elin

men hallåå, ta kort på dig o håret:D

och krya på dig gumman!<3

2011-01-18 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0