Dinner

Igår ikväll så hade jag, Sandra och Carro en jätte mysig middag hemma hos Sandra. Vi slog även på stort och gjorde någonting annat än tacos eller kött. Det blev nämligen kyckling och ris, blev riktigt gott! Det blev även en rekord lång middag och vi snackade om allt mellan himmel och jord, super mysigt! Sen gick vi över till Elin där hon, Ida, Jazza och Farah var. Där blev det sällskapsspel, charader och pingis och vi får inte glömma lite dans som Farah lärde mig! ;) Dock slutade det att jag fick ont i hjärtat(?) och slowade down sen när det var dags att bege sig hem så fick jag gå den "långa" vägen hem, runt snön över till huset mittemot! ;)


Carro och Sandra



Bjuder på den ;)

Farah och Sandra i en pingismatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0