Frågestund?

Elin om Ny frippa'N!:
KUNG! ser ju sjukt fräscht ut på bilderna iaf, hoppas jag träffar dig imorgon så jag får se dem irl oxå:D btw vi vill ha FRÅGESTUUND nån gång;)

Jag har faktiskt absolut ingenting att blogga om nu så jag tänkte höra om vi har några som är sugna på en frågestund. Tänkte om det är några stycken som är intresserad så kör vi en, eller vad säger ni? Höll på säga att ni som är intresserade kan räcka upp handen men det blir ju lite svårt för mig att se (jävla nötskal!) så ni kan ju istället lämna en kommetar så ser vi om det är något att hänga i julgranen eller inte! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill, jag vill, jag vill!! :D :D

2011-01-23 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0