I'M SO HAPPY!

Åh, ni anar inte hur jävla glad jag är idag asså! Har fan burit på en fet jävla klump över hela lovet pga oro för att få ig på nationella provet i matte och idag fick vi veta resultatet och vet ni, JAG KLARADE DET! Jag fick 10+3, alltså 13 poäng och g var 12. Fick 1 poäng över på förra provet också och jag säger som min lärare sa, snacka om stolpe in men dock en jävligt skön sådan! Nu slipper jag matten för gott (typ?), åh det så jävla bra. Annars hade jag måste göra om det i februari men nu slipper jag det! Känner mig fan 10kg lättare, svävar på moln. Det ska firar med en pluggfri dag, det är jag utan tvekan värd!


Kommentarer
Postat av: elin

haha vad skönt för dig!! :D själv är jag typ helt säker på att jag kmr att få ig när vi ska göra det..

min bild ju btw, SNYGG! ;)

2011-01-13 @ 16:13:35
Postat av: Kicki

GRATTIS :-D

2011-01-13 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0