I'm stuck

Igår var jag ju som sagt och körde skoter och eftersom jag inte tagit skoterkörkortet så får jag inte fara ut på lederna med pappa, Ove och Calle. Så jag och Viktor (min ingifta kusin kan man som säga) körde på åkern istället. Det var riktigt kul att köra men dock var det riktigt guppigt och mycket lössnö. Efter ett tag gick Viktor in för att han frös så var jag själv ute på åkern och tror ni inte då att jag kör fast! Hade ingen som kunde hjälpa mig och jag stod och slet åt alla håll och kanter och efter ett kämpande på en kvart och ca 30 sekunder från att ge upp så kom jag äntligen lös. Just nu skulle jag bara kunna döda för så ont jag ha i nacke och rygg idag, helt sjukt! Med tanke på hur mycker jag slet med den där tunga skotern igår så är det nog inte så konstigt...



Pappa och ny skotern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0