Känns konstigt

Det känns hel konstigt att ha tagit fram mina fotbolls saker. Imorgon är det dags för min första träning på 1 och ett halvt år och det känns helt kansigt men förhoppningsvis så kommer det nog gå vägen. Bara jag får stå i målet så är jag nöjd. Sitter nu och kollar på filmen 'En prinsessas dagbok' som går på tv, sen ska jag hoppa in i duschen och sen är det bed-time. Jag har även tidinställt inlägget om sminket steg för steg, så det kommer dyka upp imorgon när jag är i skolan någon gång. :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Tummen upp!

2011-01-16 @ 23:48:25
Postat av: ida

Lycka till med fotbollen :)

2011-01-17 @ 11:29:22
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0