Leaving tomorrow

Kvällen har jag spenderat med fina Sandra. Vi började med att gå ut på en promenad, en lång promenad om man jämnför med min senaste lilla promenad! ;) Vi runt åkern och pratade allt mellan himel och jord, väldigt skönt att promenara och bara rensa tankarna lite. Efter det så gick vi vidare till rimi för att köpa lite chips och dipp och inviga mina första chips på över ett år, och det var förjävla gott! Sen såg vi filmen P.S I love you. Underbart fin, vilket får mig att tänka på hur jävla dåliga vi är på att uppskatta sakerna som vi har. Det är mitt nyårslöfte, att börja uppskatta saker och ting mer, allt det fina som jag har och allt som händer! Nu ska jag börja krypa ner till sömns, för imorgon lämnar jag umeå för att åka fyra timmar längre ner. Yes you heard me, Sundsvall tomorrw baby!


En bild från min förra tripp ner till Sundsvall i September


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0