Mitt 2010 - April


Hade en sjukt konstig utväxt?

Provade en söt klänning inne på Kii

Köpte hårfärg

Blev svarthårig?

Jag och mamma tog drive in för första gången i mitt liv

Visade skillnaden med smink

Rensade garderoben

Fick besök av lilla Clara

Fyllde 17

Nån idiot gjorde inbrott i vår bil

Gick på promenad till travet där mamma hade loppis

Fick en finfin present av mina babes! ♥

Käkade kebeb pizza för första gången tror jag(?)

Sminklektion

Kajsa och Malin

Åkte buss till Malin i Lycksele

Togs en massa fula kort..

Massa...

Malins 17års fest

Fina girls, Kajsa, Emilie och Emma

Hela gänget

Hade mera skola, noppade lite tröjor och putsade lite skor

Fick skjuts av pappsen hem

Vi fick nya lampor till spaet

Hade frans- och brynfärgning på spaet

Sminklektion

Min sminkning på Malin

Åt middag med mina bästa! ♥

For på stan med Anna

Köpte tyg till mitt slöjd arbete

Hjälpte Anna med att rensa hennes garderob (det BEHÖVDES!)

Mera skola

Hade lite naglar

Vi grillade på Valborg och..

åt en super mysig middag!


Kommentarer
Postat av: emma gylesjö

Hejsan :)



Allt bra?

2011-01-26 @ 20:07:16
URL: http://emmascamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0