Mitt 2010 - Februari


Myste med Tiger

Hade anisktmask på spaet

Mera mys

Hade "3 skuggor" på sminket

Rensade bikinilådan

Jobbade lite

och tränade lite

La upp några gamla klipp

Färgde mammas hår


Hade sotning på sminklektionen

Malin och jag

Lekte med sminket hemma


Bakade

Färgade Annas bryn och fransar


Tränade lite till

Åt lunch/middag hemma hos Emilie med Emma och Kajsa

Emilie, jag och lilla Zlatan

Målade Emilies naglar med vänster, blev otrolgt snyggt! ;)

Hade kajal i globen på sminket

Min sminkning på Isabelle


Var ett stycke hundvakt

Åt glass med varma hallon ♥

Tog blodprov och blodsockeprov

Gjorde milkshake

Mysan

Hade standard manikyr på skolan


Vi busade på skolan

Bakade bröd


Sandra fyllde 17år


Kommentarer
Postat av: ange

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-13 @ 20:08:52
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0