Mitt 2010 - Mars


Käkade lunch buffé på Eurasia med Anna

Jobbade på boddy Holly med Brolle

Fyndade dessa skor för ynka 33kronor på REA!

Vi hade "smink efter bild" på sminket

Jag och Malin spårade efter att vi skulle sminka varandra

Pappa och Anna köpte en ny bil

Jag och pappa var och körde skoter

Hälsade på Farfar på sjukhuset

Klippte klorna på kissarna

Var ute på långpromenad med Nikita

Världens finaste!

Klippte mig


Glömde hårsnodd på jobbet så då tar man det man har! ;)

Trodde jag var cool?

Jesper cutta fingret på jobbet

Vi köpte ny soffa

Klassiska make på skolan, här har vi min make på Seinab

Åkte med pappa och Loke hem från skolan

Hade en spökkväll med brudarna!

Haha, jag kan verkligen inte spela död...

Emilie

Haha!

Hade tema fotografering på skolan och jag var clown!

Bakade världens godaste muffins

Käkade middag hemma hos Farmor och Farfar med Anna


Hängde med Elin


Kommentarer
Postat av: Elin

gillaa att du hängde med mig

2011-01-20 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0