Pictures

Nu kommer det äntligen lite bilder från våran lilla vistelse i Lycksele. Det var super mysigt att få träffa brudarna igen! Vi spelade en hel del spel, åkte och träffade Malins kompisar och hennes pojkvän en sväng och sen blev det mys framför tvn innan vi somnade som små prinsessor.
(Snodde även två bilder från Emilie)


Vi körde bild upp och Emilie körde, hon kör som en gud!

När vi kom fran så spelade vi Geni (tror jag?)

Åt min allra första tacotårtbit, super gott!

Spelade lite tvspel

Malin

Vi spelade "Vem är jag?" (som jag nyss döpte så fint!)


Söt Tova

Fruktsallad och glass

Vi körde "Med andra ord", fast med egna ord! ;)

Emilie

Vi åkte en sväng förbi Malins kompisar, Shirie, Gabriella, Elin och Tim
(men tyvärr hamnade Shirie lite out of the bild!)

Malin och jag

Myyyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0