Bara fakta

Internet här är inte det roligaste, så jag får inte stor lust att blogga om jag ska vara ärlig. Det bara krånglar om jag säger så. Har fått en fråga om hur jag lockar håret, kommer svara på den så fort jag har bättre internet och tagit lite bilder osv så ska jag visa. Så jag har inte missat eller dissat den frågan utan det kommer. Kul att mamma ringer och står och "rockar" framför Orup på torget och jag ligger i sängen. Vadå pensionärs varning?! Näe hörrni, nu ska jag sova. Klockan är tio i tio, det är lill lördag, det är sommarlov och jag har inget liv? Love to work!



Kommentarer
Postat av: Djurfotografen

Gillar bilden :)

2011-07-08 @ 23:17:59
URL: http://djurfotografen.blogg.se/
Postat av: Anonym

väntar fortfarande med spänning!

2011-07-18 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0