I spit on your grave

Man märker att jag har semester här på bloggen. Segare tror jag aldrig att den har varit faktiskt men ska försöka bättre mig lite granna. :) Efter att jag varit och tappat blod så blev det middag på kina. Mycket gott och där passar ordet matkoma mycket bra in. Skulle inte ens få ner några ynka riskorn efter den där måltiden, jisses amalia. Blir en sväng på löpbandet imorgon för det. Sen blev det kortspel här hemma hos familjen Jonsson, gick inte lika bra som igår då jag kammade hem skiten. Gick lite mer tvärtom idag, haha! Och nu blir det film för min del och vi kör på skräck, perfekt! ;) 


Kommentarer
Postat av: johanna:D

usch! den värkar ju göörläskig ;)

2011-07-26 @ 09:15:46
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0