Lämnat lite stuff

Kom precis hem igen efter en liten snabb runda förbi ica och huset för att lämna lite av mina saker i garaget. Lite saker (så som tavlor, speglar osv.) som vi är rädda för att de gå sönder när grabbarna ska bära och flytta allt. Nu ska jag fortsätta med att packa ner allt, snart är mitt rum så gott som helt tomt.


Vår just nu bokstavligt talat skit fula garageport ska bli vit, den är så äckligt ful nu så jag vill bara dö. Kan typ knappt titta på den! Har kommenterat den varje gång jag varit till huset, till och med när vi var på visningen första gången!


Kommentarer
Postat av: alice

Superfin blogg!



allt bra idag? :)

2011-07-21 @ 20:33:55
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0