Ny start!

Känns skönt att vara tillbaka i sin egna säng (men jag kommer sakna dubbelsängen, ofantligt skön!) och att jag går på min sista helg imorgon innan semester. Fan vad jag tjatar men ni anar inte hur mycket jag längtar efter den där semester. Finns fan inte på världskartan. Jag vill kunna få tillbaka mitt sociala liv och komma igång med träningen, man hinner/orkar fan inte det när man ska upp så tidigt. Jodå, man hinner sprida mycket planer på jobbet förstår ni. Jag ska ta mig i kragen och ta tag i träningen (blir perfekt nu när vi ska flytta, vi börjar om allt på nytt) och detta ska fan hålla i sig. Ber nu om hjälp av mina finfina och älskade vänner att pusha mig, riktigt jävligt hårt. För det behövs! Godnatt alla fina!


Kommentarer
Postat av: Eliin

I'll be there for youuu!!!!

Jag kmr att pusha och stötta dig, träna med dig när du vill:) <3

Det här fixar du!! Puuusss gumman

2011-07-14 @ 22:27:00
URL: http://ehilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0