Oj, justja!

Haha, glömde totalt bort att jag hade en blogg. Kom på mig själv nu när jag gick upp för trappen för att hoppa i säng. Kopplat bort typ precis allt nu när jag äntligen får vara ledig, finns inga måsten. Jag svävar på rosa molm! Taggad på typ allt nu, taggar satan tills jag och brudarna lämnar landet! Gud så jävla kul vi ska ha och brun ska jag bli! ;) Ikväll så har jag färgat Kajsakarins hår, hoppas det blev bra att du är nöjd snuttis. Sen har det blivit häng ute på bron med la familj och grannarna. Ytterst trevligt! Nu ska jag sova och det ska jag göra länge. Natti!


Kommentarer
Postat av: alice

Åh vad fint hår du har!

är det din äkta färg eller har du färgat det? :)

2011-07-23 @ 10:23:41
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0