Otursdagen?

Semester i all ära men den här sista arbetsdagen blev den allra värsta. Har inte haft tur för fem öre idag så om det skulle börja blixtra nu så skulle den utan tvekan hitta av mig. Så bra flyter det på idag, haha! Började med att försova mig, på SISTA dagen. Det jobbiga är att igår när jag la mig i sängen så var jag så nöjd över att jag inte försovit mig en enda dad under dessa 5 veckor och så inträfffar det idag. Vad är oddsen? Sen flyter väl den mesta på under dagen, så som det brukar göra förrän till slutet. BANG! Ska tömma och rengöra diskmaskinen som jag alltid gör innan jag far och gör precis likadant som jag alltid gjort. När jag håller på tömma den så ser jag hur det börja komma en jävla massa vatten på golvet, värsta vågen. Näe, då har det tydligen blivit stopp i avloppet och allt vatten från diskmaskinen hamnar då på golvet. Skämtar inte, minst typ 50 liter om inte mer. Jossan in panic, minst sagt! Fick iaf ordning på allt tillslut men gud så pinsam dag. Måste ju gjort super bra intryck idag, vill bara gömma mig bakom kudden. Blev iaf glad när jag kom in i disken imorse och såg den goa lilla lapp från, Helen. Tänkt vad något så litet kan göra en så glad! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

det var en fin lapp

2011-07-22 @ 16:44:44
Postat av: hellen

Jaa du josan jag å diskmaskin var inte heller vänner i går. Tur det inte hände mig skulle fått panik som du! Ha nu ett skönt sommarlov Jossan! Kram Hellen

2011-07-22 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0