Sommarnatt

Haha, jag har ju totalt glömt bort att berätta om fredagskvällen. Jag var först inne på att gå ut men det suget försvann typ lika fort som det kom så jag och Carro hade en fet myskväll här hemma istället. Efter det så tog vi en liten runda med bilen och kom på idén att vi skulle fara och nakenbada. Och med oss ville vi ha Elin, vi smsade typ 500 sms var och ringde några signaler (då vi inte hade cash på mobilen), ringde på portdörren och kastade sten på fönstret och efter många om och men så märkte hon äntligen av oss och efter lite övertalan så kom hon ner. Vi var super laddade och precis när vi ska dra så startar inte Carro bil, haha! Som tur kom det en snäll man förbi på cyckeln som stannade och hjälpte oss att putta igång den. Sen bar det av till Stöcksjö där det blev nakenbad och det var årets första dopp! Haha, oj vilken kväll alltså!


Carro kastar sten på fönstret


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu är det dags för Nelly high heels party summer tour igen! Justine heter jag och kommer bli värdinna för Nelly Party i Linköping om du är intresserad när Nelly kommer till din stad kom och kika in min blogg! Hoppas att du kommer!:)

2011-07-06 @ 11:57:25
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0