29 Juni

Jobbet idag gick bra förrutom att jag störde mig på världens fulaste skratt hela dagen och det var runt omkring mig precis hela dagen. Otroligt irriterande måste jag säga! Är väl mest för att jag är så trött som jag störde mig på det men det var det konstigaste skrattet jag någonsin har hört! Nu är jag iaf hemma för att käka och sedan packa för sen drar jag till lägenheten och katterna. Josefine goes flytta hemifrån (i två veckor)!  


Går runt helt osminkad nu förtiden, så himla skönt. för vem orkar sminka sig klockan kvart i sex?


Kommentarer
Postat av: Evve

sv: Ja de är verkligen jätte fina, synd bara att jag inte har några pengar annars hade jag nog köpt dem i vitt=D



Vet du vem det var som skrattade då, hihi?

2011-06-29 @ 17:52:36
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0