Igårkväll

Jadu, vad ska man säga om gårkvällen? Började rätt lugnt, gjorde typ inte ett skit. Sen fick jag hjälpa grabbarna att grilla en jäääävla massa kött, sen blev det lugnt ett tag till, sen var det ett gäng grabbar som var ett förband så då började musiken dunkas och efter dem spelade Riff Raff Ruff, plockade och röjde undan burkar, for och köpte mera groggvirke typ 3 gånger och vi köpte typ 30 liter dricka varje gång. Haha, helt sinnes! Det värsta var att än 70årig gubbe började stöta på mig precis innan vi skulle dra. Bläääh, ville bara spy! Det roliga var att trodde att jag kom från Kroatien, haha!


Hade ju iaf rena fötter när jag kom hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0