Pigg tjej..

Gooodmorgon! Blev att hålla igång heeeeela dagen igår och jag kan säga att jag var/är riktigt trött. Om vi säger såhär, jag somnade på lunchen. Hur pigg är man då på en skala? Haha, men som sagt. Efter praktiken var det snabbt hem och sen göra mig klar på 30 min innan det bärde iväg till Chrilles examen där det blen först en evig väntan och sen en evig väntan igen. Direkt efter det när klockan var kring nio, hungrig som ett as efter har inte fått i mig sedan lunchen så blev jag lämnad hos Elin och då drog vi på donken och åt lite food då den rackaren hade inte heller ätit något! Sen spenderade jag hela kvällen med henne och sen skulle jag ta bussen hem men det blev någonting helt annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0