Skjorta, kavaj och röda.. sockar?!

Ikväll körde jag utan lösfransar men hade dock på mig mascara. Kändes jävligt naket måste jag säga. Har som blivit antingen med eller utan den senaste tiden. Trodde även att jag skulle dö när jag satte på mig ett par röda sockar. Jag? Ett par röda sockar? Det går fan i mig inte ihop. Jag har alltid och nu menar jag alltid svarta sockar. Blir vissa undantag på sommar då jag kan köra på vita men idag hade jag röda. Jag tror jag skulle spy men jag lät dem åka på ändå då jag visste att skorna skulle vara på hela kvällen! Hör ni hur jag låter? Det är lixom ett par sockar vi talar om här, är jag frisk?


Röda sockar och jeans? Josefine, vad hände?


Kommentarer
Postat av: maggan

hej hej :) man kan tävla om att bli dagens blogg hos mig idag, så syns man i min blogg hela dagen i morgon, hur bra? bara att anmäla sig :D kram

2011-06-27 @ 14:42:55
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0