80-tal

Idag var det fullt hus inne i sminkrummet. Alla sminkstolar var upptagna då vi hade frisörerna på besök som hade bruduppsättning + brudmake. Vi hade som sagt 80-tal idag (bara typ 10 gången jag skriver det den här dagen) och jag har taggat som fan för det, så himla kul! Åttiotalet var ju en klass för sig om ni frågar mig. Alla starka färger, håret, kläderna, musiken, ja allt! Sminkningen gick väl helt okej, nöjd med nån sak och mindre med något annat. :)




Frida och Isabelle



Vickan och jag

Malin B och Nellie



Jag och Vickis


På väg ner till studion

Nellie och Malin B nere i studion


Kommentarer
Postat av: Anonym

dum fråga, men vad tusan är en muffin?

2011-03-22 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0