Det räcker tydligen inte med en skadad fot...

Gud vad jag har tjatat om det här idag känns det som, speciellt för Malin iaf men jag har så förbaskat ont i foten (Inte foten med skavsåret). Och jag har ingen fucking aning om vad fan det kan vara, börjar bli lite små skraj faktiskt då jag har rätt hög smärtgräns och brukar inte gnälla för någon liten smärta. Förhoppningvis så är det väl inget allvarligt, jag kommer kriga på som vanligt och köra sten hårt. Lär väl börja märka om foten börjar lossna eller bli blå, då kanske det inte är så bra med den! ;)



Jag har otroligt fula och ovårdade fötter, 'jag vet'. Ska ta tag i dem någon dag med, men ser inte den vänstra lite större ut? eller? Ont som fan iaf..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅÅ när kommer frågestunden med messy upp

2011-03-28 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0