Glömde jag något?

Äntligen funkar blogg.se som det ska, fan vad lack jag blev där ett tag! Ville bara berätta en liten grej som råkade hända idag. När jag packade väskan till skolan så sa jag alla saker högt medans jag stoppade ner dem i väskan men det kändes fortfarande som om jag hade glömt något. Alltså den känslan slår aldrig fel. Så, jag räknade upp allt igen och konstaterade att jag fått med allt men det märkte jag ganska snabbt efter idrotten att det hade jag inte alls. Vart fan var min bh? Åh, jag dog! Haha, hur klantig kan man vara på en skala? Jag fick helt enkelt vandra omkring i sportbh;n istället, men mysigt! Dock hade jag bara en lektion men ändå, hur jävla duktig får man vara?


Kommentarer
Postat av: Daisy

Tur ändå att du hade sportbh. tänk om du inte ens hade haft den. =)

2011-03-02 @ 16:07:24
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0