Jävla kissblåsa

Kul att vakna av att det känns som att kissblåsan ska explodera och tillslut kunde jag verkligen inte ligga kvar så jag var tvungen att springa upp och typ tömma mig på 20 liter, haha! Tänkte att ni var tvungen att veta om den roliga lilla informationen, haha! Självklart så ska det inte gå att somna om sen, jippi. Bara legar i sisådär en halv timma och bara rullat med tummarna typ och tillslut gav jag upp. Ja, jag är faktiskt hemma idag. Kände att det inte kändes så värt att fara till skolan idag då jag hade typ en lektion och den andra är på "eget ansvar". Är hemma istället så jag kan fixa inför kvällen, hihi, jag är så busig! Godmorgon, förresten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0