Melodifestivalen

Och så var den stora finalen i melodifestivlaen över för i år och jag måste säga att jag är ganska imponerad över hur svenska folket har röstat. Inte så illa faktiskt om man jämnför hur förfärligt det har varit andra år. Att dem röstade så att det stod mellan Eric och Danny var helt rätt. Dock höll jag på Danny då jag personligen tycker den är så mycket bättre samt att jag tror att den har större chans att slå igenom i Europa, men jag tror Eric kommer föra ett förjävla bra jobb nere i Tyskland, men det är fortfarande inte Danny. Tsssss! Nämen Erics låt är inte heller fy skam. Tycker vi kör på den otroligt klassiska följdfrågan, var det rätt låt som vann?


Kommentarer
Postat av: eliin

hahahha heeeelt rätt låt vann!!!!!

2011-03-13 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0