Mina ögonbryn

Malin | This is me
om Gårkvällens:
Fint sminkat men älskar verkligen dina ögonbryn. Gör du dom själv? /Malin

Svar: Åh, tack vad glad jag blir! Är själv faktiskt lite små kär i dem nu, haha! Ja, jag målar dem själv med H&M's brynpenna. Blev otroligt less på att mina bryn bara försvann mer och mer och sen så blev jag så otroligt inspererad när vi hade 50-tals make på skolan av måsbrynen och beslöt mig då för att spara ut dem. Efter nån vecka så var dem så gott som utväxta. Dock har dem inte blivit så "täta" än men kola skillnaden med hur dem såg ur förrut, så otroligt fula och ojämna (men vem har lika ögonbryn?).


Kommentarer
Postat av: Anonym

har marcus någon brud

äter messy fiskbullar

2011-03-23 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0